Marina Wellness Center :: SPA - FITNESS - AQUA - SIŁOWNIA - SAUNA

Oferta

CROSS BASIC & TECHNIQUE

CROSS BASIC & TECHNIQUE - zajęcia dla osób, które zaczynają swoją przygodę z crossfit`em. Instruktor przekazuje swoją teoretyczną i praktyczną wiedzę na temat podstawowych ruchów funkcjonalnych oraz techniki poszczególnych ćwiczeń, które następnie wykorzystywane są przez uczestników w lekkim treningu. Ponadto zajęcia kierowane są dla osób, które chcą szlifować i pogłębiać swoją wiedzę na temat poznanej wcześniej techniki.

CROSS OPEN (ŚREDNIO-ZAAWANSOWANI)

CROSS OPEN (ŚREDNIOZAAWANSOWANI) to cykl zajęć cross, w których mogą wziąć udział osoby, które pomyślnie ukończyły uczestnictwo w treningach CROSS INTRO & TECHNIQUE. W tej grupie instruktorzy kładą nacisk na dalszą naukę techniki, zwiększając intensywność i trudność ćwiczeń. Obciążenie i tempo są dobrane indywidualnie do każdego uczestnika.

CROSS ADVANCED (ZAAWANSOWANI)

CROSS ADVANCED (ZAAWANSOWANI) - to cykl zajęć cross, w której mogą wziąć udział osoby, które pomyślnie ukończyły uczestnictwo w treningach CROSS OPEN (ŚREDNIOZAAWANSOWANI). W tej grupie instruktorzy uczą bardziej skomplikowanych zagadnień crossfitu, zwiększając ich złożoność i intensywność.

AQUA AEROBIK

To bardzo uniwersalna forma aktywności, doskonała zarówno dla osób dopiero rozpoczynających przygodę z wodą, jak i dla tych ćwiczących regularnie. Zajęcia prowadzone są przy użyciu sprzętu wypornościowego, więc niewymagana jest umiejętność pływania. Praca w odciążeniu kręgosłupa polecana jest wszystkim klientom: zarówno zdrowym, jak i tym z problemami układu kostno-stawowego, osobom z nadwagą, seniorom, kobietom w ciąży czy walczącym z cellulitem.

CROSS-SZTANGI

Cross sztangi - to zajęcia dla osób które chcą nauczyć się podstawowych ruchów ze sztanga takich jak martwy ciąg , przysiady, wybicie sztangi nad głowę. Te Zajęcia są także okazją do nauczania oraz doskonalenia z zakresu dwuboju olimpijskiego, czyli rwania i podrzutu

JOGA KUNDALINI DLA POCZĄTKUJĄCYCH

Podczas zajęć poznasz podstawowe techniki Kundalini Jogi wg Yogi Bhajana oraz elementy wiedzy jogicznej. Przeprowadzimy dynamiczny trening - krije, relaks oraz medytację z tradycji Kundalini Jogi. Trening ten jest wyzwaniem dla ciała i umysłu, angażuje cały organizm, a w szczególności układ nerwowy i hormonalny. Regularna praktyka wzmacnia organizm, hart ducha oraz wyostrza percepcję.

KALISTENIKA

Kalistenika to aktywność fizyczna polegająca na treningu siłowym opartym o ćwiczenia z wykorzystaniem własnej masy ciała: pompki, mostki, brzuszki i dipy.Trening ten ma pozytywny wpływ na układ krwionośny człowieka oraz kształtuje mięśnie, równowagę, zwinność i koordynację. Wystarczy tylko 6 ćwiczeń kalistenicznych, aby skutecznie wzmocnić i wyrzeźbić wszystkie partie ciała. Zestaw ten nazywany jest Wielką szóstką i składa się z:

  • pompek – wzmacniają klatkę piersiową i tricepsy;
  • podciąganie na drążku – trenuje mięśnie pleców i bicepsy;
  • przysiadów – wzmacniają mięśnie nóg;
  • unoszenia nóg – mięśnie brzucha;
  • mostka – mięśnie kręgosłupa;
  • pompek na poręczach (dipów) – trenują mięśnie obręczy barkowej.

KETTLEBELL & BARBELL

Zajęcia skierowane są do osób chcących nauczyć się podstawowych ruchów przy użyciu sztangi, takich jak: martwy ciąg, przysiady czy zarzut. Dodatkowo podczas treningów omawiane i pokazywane są ćwiczenia z wykorzystaniem odważników kettllebell. Systematyczne uczęszczanie na pewno poprawi także wydolność organizmu. 

MOBILITY

MOBILITY- zajęcia skupiające się na rozwiązywaniu problemów bólowych, zapobieganiu kontuzji, polepszeniu mobilności (ruchomości), elastyczności mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów. To także wspaniałe uzupełnienie treningów, które umożliwia ich progress, przyspiesza regenerację, chroni przed kontuzjami czy mniejszymi, potencjalnie niegroźnymi urazami. Zajęcia dedykowane są głównie osobom, które uczęszczają na treningi typu cross, niemniej jednak okażą się przydatne jako forma rewitalizacji wszystkim ćwiczącym.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia, które wprowadzą Cię w pozytywny nastrój, rozgrzeją ciało, wzmocnią szkielet mięśniowy i zniwelują ból kręgosłupa. Przeznaczone dla każdego, szczególnie polecane osobom prowadzącym siedzący tryb życia i pracy. Trening nastawiony na profilaktykę przeciążeń kręgosłupa oraz kształtowanie wyprostowanej, aktywnej sylwetki.Ćwiczenia zapewniają zrównoważony rozwój mięśni głębokich i globalnych, a stretching połączony z relaksem zmniejszą efekty stresu i uwolnią ciało od napięć. Cel zajęć to świadoma praca z własnym ciałem, pełna koordynacja i precyzja ruchu.

ZDROWY PORANEK

Zestaw ćwiczeń mających na celu rozciągnięcie i uelastycznienie mięśni oraz poprawienie ukrwienia układu motorycznego i spowodowanie jego rozruszania. Regularne treningi wpływają na lepszą pracę mięśni, które stają się bardziej elastyczne i mniej wrażliwe na kontuzje. Dobrze rozciągnięte ciało wysmukla sylwetkę!

ZDROWY SENIOR

To ćwiczenia gimnastyczno-rehabilitacyjne mające na celu utrzymanie zdrowia, a także polepszenie jakości życia osób starszych. Dostosowane są do potrzeb uczestników z uwzględnieniem profilaktyki chorób wieku dojrzałego. Aktywność fizyczna może znacznie spowolnić procesy starzenia się organizmu, tym samym zwiększając: ruchomość stawów, wytrzymałość ścięgien i więzadeł, siłę mięśniową, sprawność układu krążenia i oddechowego oraz przemianę materii. Zajęcia pomogą również utrzymać prawidłową masę ciała. Ta forma rekreacji chroni przed rozwojem różnych chorób (m.in. miażdżycy, cukrzycy, nadciśnienia tętniczego). Regularne zajęcia ruchowe pomogą zniwelować zagrożenie urazami, bólami mięśni i kości. Po zajęciach i aktywnym wypoczynku żadna czynność dnia codziennego nie sprawi trudności, a senior poczuje się zdrowszy, sprawniejszy i szczęśliwszy.